Veelgestelde vragen

Wat is een nabestelling?

Je wilt een product bestellen maar er staat ‘beschikbaar via nabestelling’. Wat betekent dit?

Leverbaar via nabestelling houdt in dat we het product op dit moment even niet op voorraad hebben. Geen nood, je kunt gewoon bestellen! Wij zorgen ervoor dat jouw order gewoon binnen enkele weken alsnog geleverd wordt.

Zodra het product dan binnen is maken wij je bestelling compleet en verzenden we deze. Je hoeft hier niets voor te doen. Wil je zeker weten hoe lang dit gaat duren? Of heb je erg veel haast met een ander product uit je bestelling dat wel op voorraad is? Neem dan contact op, vermeld in de e-mail om welk product of om welk bestelnummer het gaat.

Hoe kan ik ruilen/retourneren?

Uiteraard kun je bij Lamsa Home een bestelling, of een deel hiervan, ruilen of retourneren. Dit kan binnen 14 dagen. Als het product weer bij ons binnen is krijg je het bedrag en – indien van toepassing – de verzendkosten weer terug, meestal binnen een week, maar uiterlijk binnen 30 dagen.

Nadat we je annulering hebben ontvangen, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen via de post of terug te brengen naar ons afhaalpunt in Barneveld. De enige voorwaarde die wij stellen is dat de artikelen ongebruikt zijn, in onberispelijke staat zijn en voorzien zijn van de originele labels of verpakking. *Let op! Indien je wilt retourneren/ruilen omdat het product niet bevalt of omdat je een andere kleur wenst, dan betaal je de retourkosten zelf. 

Waarom kan ik niet gratis retourneren?

 Voor elk pakket, brievenbuspakket en elke envelop moeten wij verzendkosten betalen. Dat zijn ook de ‘gratis’ verzendingen boven de €75. In werkelijkheid betalen wij deze verzendkosten ook, maar nemen we deze kosten op ons en geven we je als het ware korting.

 

Sommige webwinkels bieden ongeacht de reden gratis retourzendingen aan. Dit zijn meestal de grote webshops die door het volume vaak heel weinig betalen voor pakketleveringen. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Wil je weten wanneer je bestelling geleverd wordt? Dat kan, zodra jouw bestelling is overgedragen aan PostNL, ontvang je een track&tracecode per e-mail. Hiermee kun je heel gemakkelijk zelf je pakket volgen.

 

Geen track&tracecode ontvangen of blijft het op dezelfde status staan? Neem dan contact met ons per mail: info@lamsahome.nl

Ik woon in een portiekflat op 3 hoog, wordt mijn bestelling tot aan de deur geleverd?

Je bestelling wordt altijd tot aan je deur geleverd indien dit mogelijk is. In sommige gevallen is er extra hulp nodig. Wij verkopen eettafels die tot wel 200 kilo wegen. Dit is onmogelijk voor onze berzorger(s) om zonder hulp te doen. Wij beschikken niet tot een verhuislift. 

Geen hulp aanwezig? Voor een extra vergoeding regelen wij dit voor u. Mail naar info@lamsahome.nul voor meer informatie. 

Kan ik er vanuit gaan dat de kleuren op de foto's hetzelfde zijn als het product?

Je kan er in de meeste gevallen vanuit gaan dat de kleur die je op de foto ziet overeenkomt met het product. Echter kunnen wij dit nooit 100% garanderen. Door bijvoorbeeld lichtval kan het lichter, donkerder of soms zelfs als een andere kleur ogen. Wij raden het aan, in geval van twijfel, met ons in contact te komen. Dit kan per mail info@lamsahome.nl tav Jordy.

In geval van kleur verschil (kleur niet zoals verwacht) heb je geen recht op gratis retour. De kosten zijn in dat geval voor de klant. 

 

×

Hello!

We helpen u graag en snel via Whatsapp

×